گارانتی و پشتیبانی

ارائه خدمات سازماندهی شده و با کیفیت و قیمت رقابتی، تسریع در ارائه خدمات، استاندارد کردن خدمات با توجه به تنوع دستگاه های تصفیه آب، و برقراری ارتباط بین شرکت و مشتریان از طریق تماس مستقیم تلفنی پرسنل واحد خدمات پس از فروش با تک تک مشتریان، جهت بهبود کیفیت خدمات و محصولات از جمله اهداف اصلی واحد خدمات پس از فروش میباشد.

آموزشهای دوره ای و خاص پرسنل و نمایندگان خدمات پس از فروش و به روز رسانی دانش و اطلاعات آنان گامی دیگر در جهت کسب رضایتمندی مشتری و ارائه هرچه بهتر خدمات به مشتریان شرکت کالا صنعتی ساریکا است.

در حقیقت کارنامه درخشان شرکت کالا صنعتی ساریکا در ارائه خدمات پس از فروش سریع، کامل و ارزان از سال ۱۳۸۲ تاکنون، و حضور شبکه گسترده نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش شرکت در سراسر کشور،منجر به جلب رضایت مشتریان از محصولات فروشگاه شده است .


ارایه مشاوره فنی رایگان (خدمات قبل از فروش ) : تمامی هم میهنان میتوانند جهت استفاده از مشاوره کارشناسان فنی جهت خرید محصول مناسب با شرکت تماس گرفته و یا از طریق سایت شرکت با کارشناسان فروش در ارتباط باشند.

شماره های تماس جهت پشتیبانی :

09157981882 –05134521055

فروشگاه کالا صنعتی ساریکا